"Jak przygoda, to tylko w Warszawie".

30 maja 2016 roku klasy trzecie, wraz ze swoimi wychowawczyniami, były na wycieczce w Warszawie. Zwiedzanie stolicy rozpoczęło się od wizyty na Starym Mieście, gdzie podziwialiśmy Kolumnę Zygmunta III Wazy i Zamek Królewski. Następnie pośpieszyliśmy na Rynek Starego Miasta, pod  pomnik Syrenki. Okazało się, że niedaleko mieści się restauracja "Bazyliszek", nad wejściem której wisi podobizna potwora. Przewodnik opowiedział nam legendy, zakupiliśmy pamiątki, a później przeszliśmy pod Barbakan. Widzieliśmy też pomnik Małego Powstańca. Potem odbyliśmy przejażdżkę metrem , a następnie wjechaliśmy windą na taras widokowy w Pałacu Kultury i Nauki, który znajduje się na 30 piętrze. Na koniec udaliśmy się na spacer do Łazienek Królewskich.  Po posiłku i lodach w Mc Donaldzie wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu.

Uważamy, że wycieczka była bardzo udana. Zobaczyliśmy wiele interesujących miejsc. Panowała miła atmosfera. Zrobiliśmy sporo pamiątkowych zdjęć. Pomimo zmęczenia oraz oszołomienia natłokiem wrażeń byliśmy zadowoleni. Mamy nadzieję, iż ponownie odwiedzimy to wspaniałe miasto.

Klasy IIIa i IIIb z wychowawczyniami

Poniżej prezentujemy prace plastyczne dzieci, które powstały po wycieczce do Warszawy.