Wycieczka w Góry Stołowe i do Skalnego Miasta w Czechach

Dnia 23 września, wraz z pozostałymi klasami szóstymi z naszej szkoły, udaliśmy się na wycieczkę do Dusznik Zdroju. Z niecierpliwością nie mogłam się doczekać dojazdu na miejsce, gdyż nigdy tam nie byłam.

Po długiej podróży w końcu dotarliśmy na miejsce. Było tam tak pięknie! Od razu poszliśmy zwiedzać Park Narodowy Gór Stołowych. Podziwiałam ogromne piaskowce. Weszliśmy też na największy szczyt Gór Stołowych - Szczeliniec Wielki. Widok był niesamowity. Następnie wróciliśmy do hotelu, po czym się zakwaterowaliśmy. Drugiego dnia wyruszyliśmy do Czech. Podróż trwała bardzo długo, lecz efekt był zdumiewający! Zwiedziliśmy Skalne Miasto oraz Park Narodowy Czech. Wędrowaliśmy po górach i podziwialiśmy pejzaż Sudetów. Ostatniego dnia wycieczki zwiedziliśmy Jaskinię Niedźwiedzią, po której oprowadził nas przewodnik. Na lekcji przyrody właśnie uczyliśmy się o stalaktytach, stalagmitach i stalagnatach, które  w tej jaskini mogliśmy zobaczyć na własne oczy.

O godzinie 16:00 wyruszyliśmy z hotelu w drogę powrotną do domu. Na miejsce dojechaliśmy o godzinie 22:00. Wycieczkę uważam za udaną, bo zwiedziliśmy wiele ciekawych miejsc oraz przeżyliśmy niezapomniane przygody. Wyprawa ta na zawsze zostanie w moim sercu.